hääärj

Min nyktra fredag som skulle bestå av soffhäng och batmanfilm hemma hos Sofia blev en helt urspårad kväll.
Martina skickar smset: vin?  JAA varför inte. Lovisa dyker upp törstig på öl. Larry ringer: hej, har du förfest?  JAA varför inte. Lovisa, Erik och Magnus tar tåget hit. Fram kommer bilbasen och allt bara fuckar ur. 
Ner på stan med sofia på sina 13cm klackar vinglas det lite för mycket och kommer inte in på varken flamman eller skrubben. Jag, Martina och Sofia kliver in på Bolanche och sen är allt svart. Hur kom jag hem och varför vaknade jag med jacka och skorna på mig? Varför är min vägg är rosa fick jag iaf ett svar på. Min dans i soffan med groggen i handen ledde till en vurpa baklänges och varför ta emot sig när första tanken var att rädda groggen.
kan ingenting annat än skratta åt det.

Ikväll blir det maskeradfest hos Ronnie... kommer det bli lika galet som förra året? 
KBK: KÖR BA KÖR!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0