seriesjukan

Jag som nästan aldrig kikar på Tv har nu blivit smittad av seriesjukan.
I sommar har tvn stått som en prydnad i hyllan. Men fan, nu är jag oroad för att den stackarn ska bli överhettad av mitt serie tittande.
True blood avsnitten som jag redan sett, men kan se några gånger till, är ett måste på onsdagskvällarna.
Det bästa som gjorts!
Andra avenyn körde igång idag, efter en ganska misslyckad andra säsong är förhoppningarna inte allt för stora, men svårt att hålla sig ifrån pga Kim.
Paradise Hotel Svergie kör snart igång, någonting som jag inte kommer kunna låta bli att kolla på.
Idol som också startade idag, brukar vara bäst vid uttagningarna som är just nu.
Top model ny säsong!

Eftersom jag nuförtiden är uppe med tuppen varje vardagsmorgon, får jag inte glömma:
Vaakna med the voice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0