Helg härliga helg

Ännu en sjukt skön helg!

Inledde helgen med att pyssla i Ebbas snygga lya, brudar kan om dom  vill!
Eftersom vi badade i kartonger och plast från hennes nya prylar kom vi på den smarta idén att slänga ut allting genom fönstret... Hahahah, grannarna var nog inte så imponerade. Med pizza och spel på det, blev det en riktig kanon kväll.
Lördagen fick jag mig en riktigt skön sovmorgon för första gången på länge, en sväng hem till pappsen för att käka frulle och tvätta bilen. Kupolen med Sofia och Ebba. Gled in på max med Sofia och den rosa hinken för is till inflyttningsfesten med sjukt goda drinkar! Bolaget har mycket spännande som vi aldrig upptäckt märkte vi.

Idag vaknade jag upp till bumbibjörnarna, följt av massa repriser, lite matlagning och nu hem till sofia för att ta tag i min tvätt.
Kom på att jag inte käkat plättar sen jag var liten, eftersom att jag fick en sån stekpanna av mamma så blir det av idag! MUMMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0