norn

Dom som känner mig vet nog hur extremt mörkrädd jag är, idag satte ni verkligen det på prov!

Kvällen började med grillning hemma hos Frida och fortsatte med att dom lurade med mig till hedemora, dum som jag är gick jag på att vi skulle på partajj. Men efter att ha kört några mil utanför, hämtar vi upp en av Fridas vänner för att leta oss vidare... Några kilometer efter en trång grusväg mitt i intet börjar jag bli misstänksam och Frida drar ur sig att vi är påväg till norn. Skräckhistorierna jag hört om det stället gjorde att jag blev livrädd och ville hem, men dom vägrade vända så det var bara att haka på. Man kliver inte direkt ur bilen mitt i ingenstans när det är kolsvart ute och en mil till närmaste hus. Väl framme efter att ha skrämt upp varandra börjar en lampa i bilen blinka, noll motagning i luren, kanske inbillning men jag kan lova att det här är ingenting jag gör om!!! Stället var sjukt obehagligt men brudarna jag hade med mig i bilen skulle självklart fortsätta för att leta upp kyrkogården. Jag låste dörren och hoppades på det bästa :D haha. Nåfan hittade vi på kyrkogården men efter att Micken hade lyckats ta sig upp dit med bilen efter en liten gångstig var det kört! Vi satt fast där uppe och kunde inte vända, i panik sitter alla i bilen vettskrämda tills Micken kliver ur bilen och försöker hitta en väg ut. Som ni kanske märker tog vi oss hem tillslut, men fan vad mardrömmar man kommer ha inatt! Blir att sova med varenda lampa på!! haha

neverfuckingeveragain!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0