Hemma

På en helg har det hunnits med mycket
- Bilfärd på ca 16 timmar fram och tillbalka till umeå, kramp i rumpan.
- Min mosters bröllop med Eric som kommer från Canada. Fri bar har jag upptäckt leder till en portad sarah från baren, de engelska kunskaperna kommer för tillfället fram, ös på dansgolvet med mormor, tappar en del av bröllopstårtan i backen.... ooobs, avslutningen på kvällen försvann. Men den har jag fått återberättad av mina syskon om hur jag låg och rappade om mjölk och vatten, avslutades med lite skräckhistorier om knäckebröd innan jag somnade.
- Kubblandslagskamp Canada vs Sverige avslutades oavgjort på grund av att den avgjorda matchen aldrig spelades innan alla var för påverkade.

Kommentarer
Postat av: mandy

hahaha, sköning

2009-05-05 @ 18:15:35
Postat av: johanna lindberg

haha, skön helg :D hörde om tårtan, fyfan. ni från gimsbärke verkar ha en förmåga att börja rappa när ni är radiostyrda ;D haha

2009-05-06 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0