020309

Då var det måndag igen och har skolan att kliva upp till på mornarna, inte alltför pigg för att klara av det....
Halvsovande vid skolbänken fick jag iallafall inte speciellt mycket gjort.
Men idag fyller Josefine 19, så jag ska pallra mig dit strax. :)

Lördagen med lovisas inflytningsfest var trevlig och avslutades med nudlar och sömn hemma hos Johanna.
Söndagen inleddes med Vasalopp och rostisar, för att sedan ta oss vidare till maserhallen och göra någonting helt oväntat. Vi tog en heldag på äventyrsbadet med Andreas och mina syskon. Kvällen avslutades hos Andreas med guitar hero och film. 

Riktigt trevlig helg, ser redan fram emot nästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0