030309

Dagen började med endast två timmars skola, sedan vidare hem till Lovisa för brunch.
Resten av dagen blev endas chill, tills Mandy kom hit. Hon drog till med att mat och diska åt mig. UNDERBART!

Nu är vi hemma efter en sevärd bio, män som hatar kvinnor.
Har inte läst boken än, men är riktigt sugen efter att sett filmen och Frittes redovisning om hur mycket mer som finns med i boken. Så nu kanske man ska ta och plöja sig igenom en bok, villket jag inte gjort på det senaste året.
Nu blir det bädden för mig och Amanda, upp tidigt imorgon och springa ner till Lovisa och Fritte. HOPPA I SÄNGEN!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Min redovisning var om boken var mycket bra inte sant? (förresten ska du verkligen inte komma hoppandes ner till oss imorgon!!!!) :D

2009-03-04 @ 00:28:00
URL: http://freuda.blogg.se/
Postat av: johanna

trevlig kväll brudar <3

2009-03-04 @ 00:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0