230409

Mycket har hänt på en vecka, lovet var grymt skönt! Jag som hade lovat mig själv att ta tag i mina studier, svek som vanligt. Istället har jag vart  med om en hel del roliga och galna dagar. Veckan avslutades med studentkryssning vilket vem som helst kan räkna ut hur det slutade, URSPÅR!
Efter att frida jagat ut mig på krogen fredagskvällen, vaknar jag upp på lördagen för att bara sätta igång igen.
klockan 10 glider jag ner till Lovisa, vi knäpper första bärsen och letar oss vidare till Albin där förkröket sätter igång.
Onyktra och glada sitter jag och Lovisa i ca en kisspaous på bussen tills båda börjar känna sig riktigt dåliga.
Väl framme i stockholm på terminalen pinar vi oss i ca en och en halv timme.på golvet i väntan på att få stiga på.
2 minuter efter att vi kommer in i hytten drar Lovisa en pjuuk...
Vidare ner för krubb, där vi blir på g igen efter en och annan 3.5a  haha kvällen fortsatte riktigt trevligt, vilket jag tyvär inte kan berätta slutet på, för det är borta....
Kl 12:00 söndag morgon vaknar vi upp, sätter oss på sängkanten och knäpper en bärs. Hjälp! Alkisvarning :S
Men nemas problemas hela dagen var en fortsättning på där natten tog slut, i mjukisbraller, sovfrilla och studentbriller tills lovisa söp bort sina för att inte visa hur slitna vi var så höll vi igång på dansgolvet tills vi hoppa på bussen hem igen.
Måndagen blev absolut ingen skola, så sprängda som vi var då går inte att  beskriva...  Men det var sjukt kul resa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0