130409

Påsklovet har börjat ordentligt onyktert, det är få dagar man kommit undan bärsen. Men nu blir den lugnt fram till helgen då jag och Lovisa ska ut och göra östersjön osäkert på studentkryssningen. Vi har nu ca 9 skoldagar kvar, för att sedan dra oss ut på apu i 4 veckor. 9 Dagar!! Tiden drar iväg och jag har noll koll på vad som händer efter studenten.
Ujuj hjärncellerna hänger inte med tiden för min del, 3 år på gymnasiet har gått grymt fort och jag har lärt känna så många nya människor som man nu kommer skiljas ifrån. Men jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten fastän vi drar iväg åt olika håll. Jag kan iallafall säga att dom här 3 åren kunde jag inte gått igenom med skönare människor.

sjukt pepp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0